مهدی نوید ادهم: پایه دوازدهم در سال تحصیلی جاری خالی از دانش‌آموز است
نوشته شده توسط : استاد سلام

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در پایان سال تحصیلی کنونی نظام آموزشی به صورت کامل استقرار خواهد داشت، گفت: در سال تحصیلی جاری پایه دوازدهم خالی از دانش‌آموز خواهد بود

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهدی نوید ادهم در پاسخ به این پرسش که «نظام آموزشی چه زمانی استقرار کامل خواهد داشت؟»، اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته، پایه یازدهم خالی بود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: در سال تحصیلی جاری پایه دوازدهم خالی خواهد بود و دانش‌آموزی در این پایه حضور نخواهد داشت؛ ضمن اینکه کتاب‌های مربوط به پایه یازدهم نیز بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنویسی شده و عناوین جدیدی نیز به آنها اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده، نظام آموزشی جدید استقرار کامل خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مطابق با سند تحول آموزش و پرورش، در پایان سال تحصیلی جاری نظام آموزشی استقرار کامل خواهد داشت و دوره دوم متوسطه، 3 ساله خواهد شد.

منبع:http://www.bornanews.ir

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تخصصی تدریس خصوصی, تدریس خصوصی زبان انگلیسی,کلاس آنلاین,کلاس مجازی,تدریس خصوصی زبان فرانسه ,تدریس خصوصی زبان آلمانی و... سالی سرشار از موفقیت برای تمامی دانش آموزان آرزومند است.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی المپیاد ریاضی , تدریس خصوصی المپیاد زیست , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: